Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Reverul Vietii... :|

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Reverul Vietii... :|

    Auziti,cum pot da cu reverul si la serve dar si cand serveste adversarul...Eu nu stiu dc nu dau foarte bine cu reverul...



    Aaaa si app...Eu am o paleta cu:Fata Butterfly si Lemnul Double Fortune...Dar problema e ca manerul e patratos si e cam grea paleta...Ce ziceti e buna?

  • #2
    Cred ca ai nevoie de o iarba ...
    TEnergy 05 FX // Timo Boll ALC 30th A // TEnergy 05 FX

    Comentariu


    • #3
      Scuze...De ce?)Eu sunt incepator dar joc destul de bine..Si paleta ce zici e buna?

      Comentariu


      • #4
        La ani lui ar trebui invatat sa loveasca corect,atat pe BH/FH.

        Comentariu


        • #5
          Mai Antal Deles eu am intrebat cum sa imi "dezvolt" reverul...si daca e buna paleta mea.Nu mai posta aiurea spunand ca trebuie sa lovesc corect...

          Comentariu


          • #6
            Postat în original de ErykDinamo Vezi post
            Mai Antal Deles eu am intrebat cum sa imi "dezvolt" reverul...si daca e buna paleta mea.Nu mai posta aiurea spunand ca trebuie sa lovesc corect...
            ...de cand iti permiti sa te adresezi astfel unui domn cu o varsta respectabila..."Mai ErykDinamo", acest domn ar putea sa-ti fie tata...
            Setup : Tenergy 05 | Viscaria | Tenergy 64 FX

            Lume multa, oameni putini...

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de FlorinBN Vezi post
              Cred ca ai nevoie de o iarba ...
              Florine, Florine, ...nu-ti bate joc de copii

              Later edit:

              ...dar cred ca merita

              Comentariu


              • #8