Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Diferente intre TBS

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Diferente intre TBS

    Buna vreau sa stiu eu eu care e diferenta dintre un TBS cu fluture argintiu si unul cu fluture negru ...tin sa mentionez ca sunt incepator ... am dat cateva mingi cu un TBS cu fluture negru mi s-a parut ca merge ok ... putin mai rapid decat M Maze cu care am jucat eu .....
    Poate cineva sa imi zica daca e o foarte mare diferenta intre cel cu fluture argintiu si cel cu fluture negru , pe care sa o sesiz eu ?

    Stima
    Rozena - VISCARIA - Rozena

  • #2
    Mihai draga daca zici ca esti incepator ce cauti tu cu MM si TBS in mana?
    Am avut 3 TBS doua cu fluture negru si unul cu fluture argintiu greutati diferite, flexibilitati/rigiditati extrem de diferite nu semanau unul cu altul de nici o culoare. Cam ce asteptari ai tu de la TBS? Nu vreau sa te dezamagesc dar loviturile care nu le-ai invatat inca vor necesita un timp cel putin dublu de invatare cu acest lemn iar loviturile care nu le-ai fixat inca bine o sa le folosesti din ce in ce mai rar.
    Toti am fost tentati de un asemenea lemn de top dar daca te uiti in jur o sa constati ca foarte foarte putini au ajuns sa-l foloseasca cu succes. Cum zicea mai demult un domn din Argeș asta e lemn de iesit la pensie
    Nittaku violin​Fastarc S-1 / Baracuda

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de adishorul Vezi post
      Mihai draga daca zici ca esti incepator ce cauti tu cu MM si TBS in mana?