Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

recomandare pentru jucator care vrea sa se dezvolte

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • recomandare pentru jucator care vrea sa se dezvolte

    Va salut colegii, asta este primul meu post. Numele meu este Nicu si sunt din București.
    Sunt un jucator amator, joc cateva ore pe saptamana.

    Momentan joc cu o paleta Dunlop Revolution 7500, iar in trecut am avut un Cornilleau X90 (de carbon, pt exterior).

    Sunt semi-multumit de paleta Dunlop, in principal din pricina pretului.

    As vrea sa achizitionez un lemn de la domnul Levi, insa nu stiu ce sa cer.
    Stilul meu de joc este unul ofensiv, joc destul de mult si cu reverul.

    As vrea sa-mi cumpar o paleta care sa-mi permita sa-mi dezvolt stilul de joc, sa invat lucruri noi, si as vrea sa imi dezvolt si "spin-ul" de toate felurile.

    Intentionez sa imi cumpar si niste fete de paleta, insa nici aici nu imi este foarte clar ce s-ar potrivi mai bine.

    Cred ca in principiu vreau viteza si control cat mai bun de la o paleta.

    Am mai jucat si cu o paleta Donic carbotec attack+ 100 , insa parca nu ma inteleg asa bine cu ea, nu imi place nici manerul (materialul) si parca nu prea are control..

    Daca aveti ceva recomandari, v-as fi recunoscator!

  • #2
    Citeste pe-aici si vei gasi raspunsuri...

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de niq Vezi post
      Va salut colegii, asta este primul meu post. Numele meu este Nicu si sunt din București.
      Sunt un jucator amator, joc cateva ore pe saptamana.

      Momentan joc cu o paleta Dunlop Revolution 7500, iar in trecut am avut un Cornilleau X90 (de carbon, pt exterior).

      Sunt semi-multumit de paleta Dunlop, in principal din pricina pretului.

      As vrea sa achizitionez un lemn de la domnul Levi, insa nu stiu ce sa cer.