Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sfaturi palete pro

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sfaturi palete pro

    Salut,
    Stiu ca acest tip de topicuri este cel mai frecvent dar sper ca totusi o sa fiu ajutat si nu injurat pentru faptul ca am creat inca unul
    Imi pare foarte bine ca am descoperit acest forum pentru ca eram pe punctul de a imi cumpara una dintre paletele Timo Boll Platin, despre care toti cei de aici au spus ca este "hobby". Desi sunt incepator as dori sa cumpar o paleta buna. Pretul sa fie sub 500 RON. Problema mea cea mai mare este ca singurele palete pe care le gasesc sunt cele catogorisite de voi drept "hobby". De unde as putea sa cumpar o paleta pro? (mentionez ca sunt din București, desi se vede in descrierea userului).
    Din cate am observat paletele pro sunt luate pe bucati si le asamblezi singur, dar avand in vedere ca nu am mai facut asta pana acum nu stiu cat de greu este si nu as vrea sa dau o caruta de bani ca sa stric eu paleta.
    Ca stil de joc prefer sa joc agresiv cu lovituri puternice cu top spin.
    Multumesc anticipat pentru ajutor.

  • #2
    Re: Sfaturi palete pro

    mp
    BUTTERFLY Romania
    Tel. Rasvan: 0721-223501; Magazin: 0263-214505
    E-mail: office@prosoftbn.ro
    BUTTERFLY Store Bucuresti
    Tel. Mihai: 0736-887467
    E-mail: bucuresti@prosoftbn.ro
    Facebook: https://www.facebook.com/ButterflyRomania/
    Instagram: @butterflyromania
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCCi...bjtiYaVxGQamQA

    http://www.tt-shop.ro
    http://www.butterfly.tt
    http://www.tenisdemasa.ro

    Comentariu


    • #3
      Re: Sfaturi palete pro

      Teas putea ajuta eu!
      Am un lemn off pe care as putea sa iti comand niste fete noi de la "valigti", sau daca vrei second, am alta sursa!
      Lipirea am sa ti-o fac eu!
      Daca esti interesat astept mp sau suna la 0746203220!
      salut