Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Vreau niste sfaturi de la voi

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Vreau niste sfaturi de la voi

    Salut. Joc tenis de masă de placere, sunt deci amator, astfel incat nu am de unde sa culeg anumite informatii. As vrea sa stiu la o fața ce inseamna sponge thickness de 1,9, 2,1 sau max. Care valoare indica o rapiditate mai mare a feței? As vrea sa-mi cumpar o paleta. In prezent joc cu niste batrane fețe yasaka mark v gps, care nu mai resping deloc daca nu le pun 3 straturi de solutie. Lemnul habar nu am ce lemn este, oricum este unul veki, foarte greu si foarte gaurit, ca cineva i-a dezlipit fata cu tot cu aschii. As vrea un lemn rapid si o fața pe masura pentru forehand. Care este diferenta dintre butterfly Viscaria si Primorac carbon? Ar merge pe o parte a paletei ceva gen butterfly catapult si pe alta un anti power? Stiu ca sfatul vostru va fi ca trebuie imbunatatita tehnica. Ar merge pe un lemn rapid o fața antipower? Va multumesc.
    Blade: Butterfly Schlager Carbon off+
    FH: Butterfly Tenergy 19, 2.1
    BH: Dr. Neubauer Superblock Extreme, OX

  • #2
    sponge thicknes.....cu cat e mai mare...cu atat creste viteza si scade controlul....

    Comentariu


    • #3
      Postat în original de elefantel_roz
      sponge thicknes.....cu cat e mai mare...cu atat creste viteza si scade controlul....
      In traducere libera sponge thickness=grosimea buretelui. Cu cat e mai subtire energia este absorbita de lemn si deci viteza e mai mica.
      M. Maze FL
      FH:Roundell Soft 1.9
      BH: Tenergy 80 1.9

      Comentariu


      • #4
        Re: Vreau niste sfaturi de la voi

        Postat în original de kimbao