Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Sugestii prima paleta custom

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Sugestii prima paleta custom

    Salut !

    Sunt un jucator amator, si as dori sa trec de la paletele de duzina la una care sa-mi permita sa execut toata gama de lovituri/serve, pina imi dau seama ce-mi place si ce se potriveste cu modul meu de a juca.
    M-am documentat cat de cat si as vrea sa cumpar urmatoarele componente :
    lemn : YASAKA Sweden Classic
    fete : bty flextra de 2.1
    Toata afacerea m-ar costa 260 ron.( putin peste suma pe care as fi dispus sa o investesc, dar nu am gasit o varianta mai buna ca raport pret/calitate )

    Va rog sa ma sfatuiti/certati/etc.

  • #2
    34 + 37 = 71 USD + minim 8 pt transport + inca vreo 4 cat pierzi la tranzactie = 83 USD = 315 RON. Unde le-ai gasit pt 260?
    Combinatia pare ok, dar daca vrei o fața ceva mai buna la doar 15 USD bucata poti incerca Globe 999 National. Are numar f. mare de viteze (inseamna ca poti juca de la foarte incet, aproape de fileu, pana la foarte rapid - daca te tine mana si viteza de reactie).
    Vad ca si lemnul are o presa foarte buna, insa nu stiu ce se compara cu unul marca Levi format din:
    balsa 3 mm (miez) +
    nuc (1mm) + cires (0.5 mm) pe FH +
    nuc (1mm) + plop (0.5 mm) pe BH
    Daca vrei viteza egala pe ambele parti poti folosi fie doar plop fie doar cires. Plopul are duritate 430, iar ciresul spre 800, deci alegand cires vei avea viteza putin mai mare, dar nu semnificativ. Pentru viteza o idee mai mare decat iti da ciresul poti alege mahon la suprafata.
    Lemnul ti-l poate face dl Levi pt 85 lei (cu transport cu tot). Eu nu mai cumpar lemne de firma de cand le-am descoperit pe ale dansului.
    Iti doresc inspiratie in alegere.
    DR. Levi All+; FH: Andro Impulse PowerSponge 2.0 mm; BH: Giant Dragon Dragon's Talon OX