Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

LIGA AMATUR 2012 -campionat pe echipe

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • LIGA AMATUR 2012 -campionat pe echipe

    Va prezint alaturat Regulamentul campionatului pe echipe AMATUR 2012
    Eventuale modificari vor putea fi operate pana pe 5 martie, data la care va deveni oficial.

    CALENDAR :
    Pana pe 05 03 Finalizarea regulamentului
    06-03- 03 04…. Inscrierea echipelor
    03-04 – 15-04 Finalizarea componentei echipelor, modificarea repartitiei zonelor pentru echilibrarea grupelor ; stabilirea formulelor de joc in functie de numarul de.echipe si de specificul fiecarei zone
    16- 04 …..……Stabilirea calendarului pentru fiecare zona.
    21 04……..…..Prima etapa
    31 07………….Incheierea fazei zonale
    Fișiere atașate
    Ultima editare de Dan2; 13.mar.2012, 18:08.

  • #2
    ANEXA I


    Coordonatori:
    Dan Bodeanu, Florin Apian, Sorin Botirca Catalin Cozma; Paul Dragomir; Aurel Fratea; Imre Kantor; Bogdan Roman
    Repartizarea judetelor in 8 serii:

    Seria I
    Suceava, Botosani, Iasi, Neamt
    Centrul: Falticeni
    Organizator: Catalin Cozma

    Seria a II-a
    Bacau, Vaslui, Vrancea, Galati, Braila, Buzau
    Centrul: Galati
    Organizator: Paul Dragomir

    Seria a III-a
    Tulcea, Constanta, Ialomita, Calarasi
    Centrul: Constanta
    Organizator Aurel Fratea

    Seria a IV-a
    Bucuresti, Ilfov, Prahova, Dambovita, Giurgiu, Teleorman
    Centrul: Bucuresti
    Organizator Dan Bodeanu

    Seria a V-a
    Arges, Valcea, Olt, Gorj, Dolj, Mehedinti
    Centrul: Topoloveni
    Organizator Sorin Botirca

    Seria a VI-a
    Caras Severin, Timis, Arad, Bihor, Hunedoara
    Centrul: Arad
    Organizator Bogdan Roman

    Seria a VII-a
    Alba, Cluj, Bistrita Nasaud, Maramures, Satu Mare, Salaj
    Centrul Bistrita (sau Cluj)
    Organizator Florin Apian

    Seria a VIII-a
    Mures, Sibiu, Brasov, Covasna, Harghita
    Centrul: Reghin
    Organizator Kantor Imre

    Repartizarea este deocamdata provizorie, Dupa inscrieri, pentru gruparea mai echilibrata a echipelor, este posibil sa facem mici modificari.
    Ultima editare de Dan2; 22.feb.2012, 12:56.

    Comentariu


    • #3
      1. REGULAMENTUL
      CAMPIONATULUI DE TENIS DE MASA
      PE ECHIPE
      AmaTuR

      1. Denumirea
      Denumirea oficiala a competitiei este Campionatul pe echipe AmaTuR . Circuitul este organizat de Asociatia AmaTuR ROMANIA si se adreseaza in principal cluburilor si asociatiilor de jucatori amatori, care nu sunt jucatori legitimati la FRTM (divizia B, A sau Superliga, baieti sau fete).

      2. Scopul
      Concursul urmareste desemnarea celei mai bune echipe de jucatori amatori, atragerea intr-o competitie de masa a centrelor de jucatori amatori din intreaga tara, precum si facilitarea aparitiei acestor centre prin asocierea doritorilor de competitie in centre noi.
      In paralel se urmareste si stabilirea unei ierarhii nationale a acestor centre, in functie de rezultatele obtinute.

      3 Organizatorii:
      Campionatul pe echipe Amatur este organizat de Amatur Romania prin coordonatorii centrali si coordonatorii celor 8 regiuni (anexa I) ca organizatori ai turneelor in fiecare regiune desemnata.

      4. Participantii la circuit
      Competitia se adreseaza in exclusivitate jucatorilor nelegitimati avansati si experti din Romania, asa cum au fost definiti mai jos. Pentru a fi inscris intr-una din echipe, jucatorul trebuie sa fie inregistrat in clasamentul Amatur 2012 cu minim doua turnee individuale tip A.

      4.1. .Au dreptul sa participe:
      - amatori - nu au avut niciodata legitimatii emise de FRTM
      - fosti legitimati -au avut legitimatii emise de FRTM, dar ultima viza a expirat pana la 1 septembrie in 2011
      - legitimati inactivi au legitimatie valabila, nu au participat in ultimii doi ani la competitii de tenis de masa organizate de FRTM; sau sunt inregistrati ca participanti cu 0 victorii; sunt considerate inactive si persoanele legitimate de catre Asociatiile Judetene de Tenis de Masa, sau Asociatia Municipala de Tenis de Masa Bucuresti, care participa la campionate judetene sau Municipale (Onoare, Calificari), precum si copiii nascuti dupa 1 ianuarie 1997, daca nu au participat in Divizia B, A , Superliga si nu au facut parte din loturile nationale.
      4.2. Categorii de participanti
      Avansati (A) (jucatori cu media punctajelor turneelor A intre 13 si 18 p),.
      - Copii legitmati FRTM la categoria “minicadeti 10-12 ani” daca nu au facut parte din loturile nationale de tenis de masa.
      4.3. Experti(O) (jucatori cu media punctajelor turneelor A minim 19)
      - copii legitimati la categoria “cadeti’(13-15 ani), cu conditia sa nu fi facut parte din lotul national in ultimii 2 ani.
      Obs. Participantii care se legitimeaza in timpul anului competitional la o echipa de divizia B, A sau superliga, nu mai pot participa in Campionatul pe echipe AmaTuR dupa data primului joc in divizie.

      5 Inscrierea echipelor
      Fiecare echipa care se inscrie va anunta pe site, in topicul rezervat inscrierilor, urmatoarele date:
      1. Nume echipa;
      2. Localitatea de resedinta;
      3. Numele si prenumele capitanului de echipa; nr telefon si adreasa de e-mail
      4. Componenta echipei – Nume, prenume, data nasterii. (minim 3 si maxim 6 coechipieri)
      Se utilizeaza formularul de inscriere din anexa 2.
      Data limita de inscriere a echipelor in competitie:31 martie 2012.
      Data limita de finalizare a componentei echipelor: 15 aprilie 2012
      - Fiecare echipa va plati pentru inscrierea in concurs o taxa de 60 lei.
      Banii incasati vor fi utilizati pentru buna functionare a fazelor zonala, nationala si pentru premii.
      Separat, cheltuielile pentru fiecare joc (sala, mingi) vor fi suportate de echipa gazda (daca se joaca tur-retur) sau vor fi acoperite de ambele echipe in parti egale (daca se joaca un singur joc).
      - Coordonatorii campionatului au dreptul de a verifica exactitatea datelor inscrise si de a exclude din campionat participantii care declara date neconforme cu realitatea.

      6 Desfasurarea competitiei
      Competitia se desfasoara in doua faze distincte: faza regionala si faza nationala.
      Faza regionala se desfasoara primavara, avand rezervate doua date in Calendarul AmaTuR.
      Se organizeaza campionate regionale in 8 centre Amatur repartizate in 8 regiuni (anexa I).
      Mod de desfasurare:
      In functie de numarul de echipe, in fiecare centru se vor forma una sau doua grupe de cate 6-8 echipe, care vor juca fiecare cu fiecare, tur-retur. Modul si datele de disputare se vor finaliza de comun acord in fiecare centru; se va urmari ca dupa incheierea fazei regionale, primele 4 locuri sa fie stabilite distinct.
      Faza nationala se desfasoara toamna, avand rezervate doua date in calendarul Amatur.
      Turneele nationale se vor desfasura pe doua categorii:
      1 Experti -La aceasta categorie sunt inscrise echipele clasate pe primele doua locuri in fiecare regiune (2x8 echipe). Componenta echipelor poate fi completata pana la numarul maxim de coechipieri (6), fara a fi permise transferuri intre echipe.
      2 Avansati – La aceasta categorie participa echipele clasate pe locurile 3 si 4 in fiecare regiune.
      In componenta echipelor la aceasta categorie este permisa participarea unui singur jucator incadrat la categoria experti ( Media tureelor A mai mare de 19p) la data de 01 septembrie 2012.
      Pentru incadrarea in aceasta categorie, este permisa completarea componentei echipei pana la 6 coechipieri si efectuarea unui singur transfer pana la data de 15 septembrie.
      In cazul in care una dintre echipele promovate nu anunta participarea in turneul final, aceasta poate fi inlocuita cu urmatoarea clasata, sau cu o selectionata a regiunii. Data limita de inscriere in faza nationala: 15 septembrie.

      6.1 Sistemul de desfasurare
      Meciurile intre echipe se vor disputa in formula de 3 jucatori in fiecare echipa, fiecare cu fiecare (3x3), pana cand o echipa inregistreaza 5 victorii. Fiecare joc se disputa in formula 3 din 5 seturi.
      Formularul de joc (anexa 3) se completeaza inaintea inceperii .meciului ; Numarul de jucatori inscrisi in foaie este de 4. Pe parcursul jocului, rezerva poate inlocui pe oricare din coechipieri, o singura data. Jucatorul inlocuit nu mai poate reintra in meci.

      6.2. Retragerea din campionat
      In situatia in care una dintre echipe este punctata de doua ori cu 0p, echipa va fi exclusa din campionat, toate rezultatele echipei vor fi anulate, prin reactualizarea clasamentului..
      Nu sunt acceptate echipa formate din 2 sportivi.

      6.3 Clasamentul
      Se acorda doua puncte la victorie, un punct la infrangere si 0 puncte pt. neprezentare sau retragere.
      b. - In cazul in care doua echipe se afla la egalitate se va lua in calcul victoria directa.
      c. - In cazul in care trei sau mai multe echipe se afla la egalitate se vor lua in calcul numarul de victorii in clasamentul partial; daca egalitatea se mentine se vor lua in calcul in ordine meciaverajul, setaverajul ,punctaverajul dintre acestea prin impartire, castigatoare fiind echipa cu cel mai mare coeficient.

      6.4 Regulamentul de joc
      Se pastreaza Regulamentul de joc din Campionatul individual Amatur.

      6.5 Organizarea turneelor
      Organizatorii turneelor raspund in toate privintele de buna organizare a turneelor si pot dispune de sumele de bani incasate. La cerere vor fi asistati de un coordonator Amatur.
      Organizatorul local va asigura amenajarea corespunzatoare a salii (mese, despartitoare, mingi, caldura, lumina corespunzatoare) si va anunta facilitatile pe care le poate oferi: gustare, masa de pranz, apa, cafea, etc.Organizatorul local va asigura asistenta medicala, fie in colaborare cu un cadru medical participant la turneu, fie prin colaborare cu un cadru medical local. Acesta trebuie sa aiba pregatita trusa minima pentru primul ajutor.

      7. Distinctii si premii

      A. Distinctiile regionale
      Echipa clasata pe primul loc in fiecare regiune devine campioana regiunii.
      In functie de posibilitatile organizatorului zonal se pot acorda cupe, medalii si premii in obiecte.

      B. Distinctiile Campionatului national pe echipe Amatur
      categoria Experti
      Echipa clasata pe primul loc devine echipa campioana nationala Amatur , primeste cupa, medalia de aur si tricourile de campioni;
      Echipa clasata pe locul II devine vicecampioana nationala si primeste medalia de argint;
      Echipa clasata pe locul III primeste medalia de bronz.
      Categoria Avansati:
      Echipa clasata pe locu I primeste titlul de … , medalia de aur si tricourile de campioni
      Echipa clasata pe locul II devine vicecampioana nationala si primeste medalia de argint;
      Echipa clasata pe locul III primeste medalia de bronz.
      Premii: Echipele clasate pe primul loc la fiecare categorie vor primi ca premiu cate o masa de tenis omologata ITTF. Echipele clasate pe locurile 2 si 3 vor primi premii in obiecte.

      8. Sponsorizari
      Organizatorii regionali ai turneelor de primavara pot face intelegeri de sponsorizare cu firme din zona, care in schimbul unui serviciu acordat primesc dreptul de a face reclama pe perioada competitiei si pe site in topicul rezervat respectivei reuniuni.
      Pentru turneele detoamna, intelegerile de sponsorizare se pot face de catre organizatorul AmaTuR.
      In cazul in care un sponsor doreste sa sponsorizeze intregul campionat, pe baza acceptului organizatorilor si a conditiilor impuse de legislatia romana, sponsorul va deveni Sponsor principal al Campionatului.

      9. Dispozitii finale
      Prezentul Regulament este valabil pentru anul competitional 2012. In vederea imbunatatirii conditiilor de concurs, organizatorii isi rezerva dreptul de a efectua modificari in prezentul Regulament, fara a afecta spritul competitiei. Aceste modificari vor fi efectuate numai dupa o dupa analiza pe site si vor fi aduse la cunostinta participantilor prin internet, la adresele: www.tenisdemasa.ro si www.amatur.ro inaintea intrarii in vigoare. Modificarile permise nu vor avea caracter retroactiv, deci nu vor putea modifica punctaje, clasamente, situatii deja incheiate.

      Comentariu


      • #4
        Intrebare:
        Intr-o regiune din cele 8 , oricare, echipele de Avansati joaca in aceeasi competiție cu cele de Experti? Joaca separat, A cu A si O cu O?
        Si in toamna echipele de Avansati(calificate) pot lua un jucator catalogat ca expert (O)?
        Globe999 BS/ DHS Skyline II
        TBS/Avalox C555-Ma Wenge Carbon
        T05

        Comentariu


        • #5
          In faza zonala nu se face separare intre Experti si Avansati. Este un singur campionat zonal.
          In faza nationala, echipele de pe locurile 3 si 4 vor trebui sa se adapteze conditiilor impuse de categoria Avansati.

          Ca strategie, fiecare echipa ar fi recomandat sa aiba jucatori din fiecare categorie, in prima faza greul cade pe jucatorii Experti, iar daca nu reusesc sa se califice intre primele doua, la faza finala vor evolua mai mult jucatorii Avansati.

          Exista si posibilitatea ca o echipa sa fie formata numai din Avansati, dar cu riscul sa nu prinda locurile 3 si 4.

          Se urmareste dezvoltarea centrelor care au (sau isi pot face) conditii de practicare a tenisului organizat. Se pot inscrie si echipe cu jucatori "oriundi", dar pentru ele va fi ceva mai dificil.

          Atentie, jucatorii inscrisi trebuie sa aiba la activ minim doua turnee A in ultimul an!
          Ultima editare de Dan2; 22.feb.2012, 14:39.

          Comentariu


          • #6
            Este permisa alcatuirea unei echipe cu jucatori ce au domicilii diferite (localitati diferite), insa din cadrul aceleasi zone?

            Comentariu


            • #7
              Postat în original de gabi.gogu Vezi post
              Este permisa alcatuirea unei echipe cu jucatori ce au domicilii diferite (localitati diferite), insa din cadrul aceleasi zone?
              Tocmai am raspuns acestei intrebari

              Comentariu


              • #8
                Postat în original de gabi.gogu Vezi post
                Este permisa alcatuirea unei echipe cu jucatori ce au domicilii diferite (localitati diferite), insa din cadrul aceleasi zone?
                Eu as adauga daca este posibila alcatuirea unei echipe din jucatori indiferent din ce zona din tara.Acest lucru nu este stipulat in regulamentul afisat.Eu de exemplu sa-mi gasesc echipa din CLUJ.
                Blade: JOOLA BOMB EXTREME.
                Rubber: TENERGY 05 2,1mm.

                Comentariu


                • #9
                  nu inteleg ceva...de ex in seria 1 sunt cate 2 echipe din fiecare din cele 4 judete...adica 8 echipe...ce inseamna tur-retur?...eu din echipa A tre sa merg acasa la fiecare echipa ( 7 deplasari ) plus inca 7 meciuri acasa?...sau se vor face doua turnee,de ex unul la falticeni ( tur ) si altul la iasi ( retur ) unde echipa A isi va disputa toate cele 14 meciuri ( 7+7 )?
                  ---------- Post added 22.02.2012 at 15:16 ----------
                  ...si ce costuri sunt mai exact?
                  ---------- Post added 22.02.2012 at 15:19 ----------
                  ...conditia ca cei inscrisi sa aiba cel putin 2 participari la amatur iar s-ar putea sa stearga iasiul de pe harta amaturului...noi avem ligile noastre si nu prea venim la amatur, dar pe echipe ar fi interesant...
                  tibhar def plus jumulita
                  gambler reflectoid 1,0
                  dawei 388 D-1 ox

                  Comentariu


                  • #10
                    Iasul este un centru puternic cu un campionat de echipe structurat deja pe 4 divizii.Probabil ca daca cumva vor fi interesati de acest campionat Amatur vor participa cu un nr de echipe(2,4) prestabilit.Din jud Neamt probabil va participa o echipa,in Suceava vreo 4 si din Botosani 1.Cum se va desfasura si din cate persoane va fi compusa o echipa ramane de discutat.Repet,nu stiu cati jucatori sunt interesati de acest campionat.Daca se strang 6 echipe,sa zicem,se poate juca fiecare cu fiecare pe 6 mese ,echipe formate din 3 jucatori care ajunge primul la 5 victorii.E doar un exemplu
                    Locul de desfasurare ales va fi cel care e mai avantajos pt concurenti(taxa mica sau 0,gustari oferite de organizatori,etc)
                    Ultima editare de cata_60; 22.feb.2012, 15:59.
                    of all the things i lost i miss my mind the most

                    Comentariu


                    • #11
                      Modul de desfasurare al meciurilor va fi ales de coordonatorii zonali, impreuna cu capitanii echipelor inscrise, in functie de nr de echipe si de posibilitatile de organizare.
                      Daca in zona sunt mai multe centre, se pot face turnee in oricare din localitati.ex:
                      1) 6 echipe pot juca fiecare cu fiecare intr-o singura zi, (12 ore) pe 3 mese, sau in 7-8 ore pe 6 mese.
                      In doua etape se poate incheia faza zonala.
                      2 Se pot face si 6 etape, cate una la fiecare echipa, dar este mult mai costisitor.
                      3) Se poate juca tur-retur la fiecare echipa, in cate o dupa amiaza din timpul saptamanii.
                      In lipsa posibilitatilor, fiecare zona are un centru, unde se pot disputa meciuri ale echipelor care nu au sala.
                      Daca sunt 8, 12 sau 16 echipe, se pot face doua serii, cu semifinala si finala, etc., astfel incat fiecare echipa sa joace cam 10 meciuri,
                      Deocamdata sa vedem cate echipe doresc sa se inscrie si de unde.

                      Comentariu


                      • #12
                        -La Deva suntem o asociatie de 4 jucatori de categoria Avansati. Din 4 jucatori nu poti sa faci 2 echipe, iar daca faci o echipa din 3 jucatori, unul nu participa ( chestia cu rezerva este o gaselnita care nu poate sa-l satisfaca pe al patrulea jucator, fiindca fiecare participa ca sa joace, nu sa stea pe banca de rezerve )
                        Daca nu se fac echipe de 4 jucatori, Deva nu participa la categoria Avansati.

                        - Taxa de inscriere trebuie formata din o taxa ce se plateste de catre fiecare echipa la faza zonala, iar echipele care se califica pentru faza nationala, vor mai plati o taxa de participare la faza nationala. Cele doua taxe vor insuma 60 ron.
                        - Participarea copiilor legitimati va creea o sumedenie de divergente. Eu zic sa nu-i amestecam in ciorba noastra, cum, de altfel, nici noi nu ne amestecam in ciorba FRTM - ului.
                        - Care este logica acordarii a 2 puncte la victorie si 1 punct la infringere ?

                        Comentariu


                        • #13
                          - Sunt si asociatii cu cate 3, 5 sau mai multi membri; regula este generala, nu poate fi creata doar pentru o singura echipa.
                          Vor fi mai multe etape, este posibil ca unul dintre D-vs sa nu poata juca, fiind racit sau avand o nunta. Probabil se vor juca mai multe meciuri intr-o zi si veti avea nevoie si de pauze.
                          Chestia cu rezerva nu este o gluma, chiar functioneaza foarte bine, mai ales in cazul expus de d-vs.
                          - Taxa de inscriere este valabila pentru toate echipele si se plateste la inscriere, inaintea primului meci. Teoretic, oricare din echipe poate accede in faza superioara, avand sanse la premii. Implicarea coordonatorilor va fi reala atat in faza zonala, cat si in cea nationala. Un mic calcul poate arata si ca suma tuturor premiilor este sensibil mai mare decat suma tuturor taxelor.
                          In privinta copiilor, sunt de acord cu d-vs, dar daca vor dori sa participe, nu cred ca e frumos sa-i dam afara, nici nu cred ca e usor sa-i cautam prin scripte. Sa auzim si alte opinii.
                          Logica punctarii cu 2, 1 si 0: o echipa care si-a aparat sansa la masa de joc, chiar daca a pierdut cu 5-0, are dreptul sa fie in fata unei echipe care a pierdut cu acelasi scor prin neprezentare; De asemenea, poate fi urmarita mai usor absenta la doua jocuri, care inseamna eliminare din concurs.

                          Comentariu


                          • #14
                            Felicitari pentru idee,Prahova cred ca va fi prezenta cu cel putin 2 echipe.Care ar fi sistemul de desfasurare al jocului pe echipe.Se va juca si meci de dublu.

                            Comentariu


                            • #15
                              Daca ne gandim doar ce copii talentati sunt in zona Constanta...! Ei au competitiile lor pe grupe de varste, se antreneaza zilnic cu antrenor, se cam amesteca lucrurile.
                              Blade-Darker speed 90
                              Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
                              Bh- Testing

                              Comentariu

                              Cine a citit topicul
                              Procesare...
                              X