Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Serva ratata

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Serva ratata

    Am si eu o curiozitate ...

    In ce moment se identifica o minge ca fiind serva ratata ?
    Sa dam un exemplu: jucatorul arunca mingea in sus , dar da cu paleta pe langa ea , astfel mingea cade neatinsa pe podea ( nu a atins nici paleta nici masa ). Ce se intampla ? Se pune punct pentru celalalt jucator sau se repeta "serva" ?
    Aceeasi situatie si in cazul in care mingea atinge paleta dar nu atinge masa .... Sau atinge doar mana jucatorului si nu atinge masa ... ?

    Eu stiam ca mingea trebuie sa atinga si paleta si masa pentru a fi considerata serva , si deci daca nu le atinge pe amandoua atunci nu se intampla nimic si se repeta serviciul dar mi-a spus cineva ca in momentul in care am aruncat mingea si ea a cazut jos ( chiar fara sa o ating eu deloc ) este serva ratata si deci am pierdut un punct...
    Astept raspuns multumesc anticipat
    Blade : Stiga Allround wood NCT
    FH : Tenergy 05
    BH : Tenergy 05fx

  • #2
    Odata mingea aruncata in aer ptr executarea serviciului, ea este in joc. Deci in toate cazurile enumerate de dumneavoastra este punct pierdut.

    Comentariu


    • #3
      Din cate stiu exista o exceptie ca si la tenis de camp. Mom in care arunci mingea si fara sa misti paleta o prinzi inapoi in mana.
      Lemn: Bty BalsaCarbo X5 FL...?Be the change that you wish to see in the world.? - Gandhi
      FH: Butterfly Tenergy 05 2.1
      BH: Palio Aeolus 2.2 45* ................"Form is temporary. Class is permanent"

      Comentariu


      • #4
        Corect,moment in care cel care serveste ori cel care primeste este deranjat de anumiti factori se repeta serva.

        Comentariu


        • #5
          Conform definitiei 2.5.2 din "Regulamentul de joc/The Laws of Table Tennis" al "FRTM / ITTF Handbook 2013 - 2014" se considera mingea in joc din momentul in care a parasit palma.

          "Mingea este în joc din momentul în care, pentru executarea serviciului se afla stationara în palma întinsa a mâinii libere,este proiectata pentru serviciu si pâna în momentul când ea a atins orice altceva în afara suprafetei de joc, a fileului sau accesoriilor acestuia,a paletei tinuta în mâna paletei, sau mâna paletei sub încheietura acesteia, sau când schimbul s-a terminat printr-o decizie de rejucare, sau prin acordarea punctului."

          "The ball is in play from the last moment at which it is stationary on the palm of the free hand before being intentionally projected in service until the rally is decided as a let or a point."

          Daca cel care serveste nu are un motiv serios pentru care nu a putut servi( cineva a strigat la el, a fost orbit de blitz...) punctul se duce la adversar.
          Rudius

          Comentariu


          • #6
            Va multumesc pentru raspunsuri ! M-am lamurit !
            Blade : Stiga Allround wood NCT
            FH : Tenergy 05
            BH : Tenergy 05fx

            Comentariu

            Cine a citit topicul
            Procesare...
            X