Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Clamele fileului nu fac parte din masa

Adună
X
Adună
Useri activi pe acest topic: 1 (0 membri și 1 vizitatori)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Clamele fileului nu fac parte din masa

    Intr-un meci in turneul mentionat in titlu s-a ivit urmatoarea situatie de joc :

    Jucatorul 1 a trimis o minge cu bolta, care a aterizat in terenul Jucator 2 pe suportul fileu
    In zona exterioara suprafetei de masa ca in figura si Jucatorul 2 nu a mai
    putut returna mingea. Cum se considera punctul ?

    Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	Situatie de joc.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	12,2 KB 
ID:	779643
    Blade: Butterfly Garaydia ALC
    FH: T05
    BH: T05

  • #2
    Dacă mingea cade pe suportul fileului, în exteriorul mesei(care nu prinde cadrul mesei),este AUT...dacă mingea cade pe suportul fileului, dar în cadrul mesei, este ok, adică 'punctată'...

    Sent from my Draco AW80
    BLADE : DHS Hurricane King III - FH: Cauciuc Negru - BH: Cauciuc Rosu

    "Știu că sunt prost dar când mă uit în jur prind curaj"

    Comentariu


    • #3
      Suportul fileului face parte din terenul de joc. Indiferent daca mingea cade in dreptul mesei sau in afara mesei, mingea e buna.

      Comentariu


      • #4
        "Streift der Ball beim Rückschlag das Tischtennisnetz und kommt anschließend auf die gegnerische Tischhälfte auf, dann ist der Schlag gültig. Das Spiel geht ganz normal weiter."

        Este singura regula care exista in regulamentul de tenis de masa complet pe care il am doar in germana.

        Traducere.-Daca mingea atinge fileul (ansamblu format din Suport metalic si plasa) la returul adversarului si vine pe masa ,este o lovitura valabila si jocul merge mai departe normal.


        Deci orice atingere a fileului si aterizarea ei pe masa opusa este considerata valabila ,si de asemenea orice atingere a fileului si devierea mingii in afara suprafetei de joc este considerata gresala.



        Daca mingea din situatia de fata a atins doar suportul metalic indiferent pe ce parte si a sarit afara este considerat gresala.
        EMI

        Comentariu


        • #5
          Totusi, situatia s-a întâmplat intr-un meci intre Samsonov si Boll, parca, si a fost punctat cum a zis Drukeru: mingea a cazut de pe fileu (plasa) pe suportul fileului care era deasupra mesei, in partea de masa a adversarului, apoi nu a mai atins masa si a fost punct valabil. Cred ca am mai postat bucata respectivă intr-un topic pe acelasi subiect (poate chiar cel cu regulamentul).
          Blog de tenis de masă

          Comentariu


          • #6
            Diferenta intre cazul mentionat de dumneavoastra sa-i zicem cazul 2 vedeti foto si cel mentionat de mine sa-i spunem cazul 1 este locul de pe suportul fileu unde a aterizat mingea.
            In cazul mentionat de mine cazul 1 vedeti foto, mingea atinge suportul in zona din afara suprafetei superioare a mesei pe partea jucatorului 2 care trebuie sa joace mingea. Intrebarea pusa altfel : acea suprafata a suportului este considerata tot suprafata de joc ?
            Click pe imagine pentru versiune mai mare. 

Nume:	MWSnap398.jpg 
Afișări:	1 
Mărime:	20,4 KB 
ID:	773866
            Blade: Butterfly Garaydia ALC
            FH: T05
            BH: T05

            Comentariu


            • #7
              Da .

              Comentariu


              • #8
                Parca zicea undeva in regulament ca fileul este format din plasa si toate partile componente (suport, suruburi etc) ... deci daca mingea loveste partea metalica, indiferent unde, iar apoi nu mai cade pe masa, se considera net-out.

                ... același lucru l-a spus si Emi mai sus ...
                Ultima editare de FlorinBN; 10.sep.2015, 07:42.
                TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                Rule no.1 - The ball must reach the table
                Rule no.2 - The ball will return on the table


                Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                Comentariu


                • #9
                  Conditia principala care stabileste valabilitatea punctului este data de atingerea suprafetei de joc.In cazul prezentat mai sus mingea atinge numai suportul metalic,care este o parte componenta a fileului,deci nu poate fi vorba despre minge in joc ..sau punct valabil!E cat se poate de logic!
                  I love table tennis !

                  Comentariu


                  • #10
                    2.7 ÎNTOARCEREA REGULAMENTARĂ A MINGII 2.7.1 Mingea, care a fost servită sau întoarsă, trebuie lovită astfel încât să traverseze peste sau în apropierea ansamblului de fileu şi să atingă zona adversarului, fie direct sau după ce atinge ansamblul de fileu.

                    Net'out sau binenteles out direct daca nu este din servă.
                    Hobby: Motoare si ski !
                    http://www.youtube.com/watch?v=dyNpInTHl2Y

                    Comentariu


                    • #11
                      Postat în original de csabazedler Vezi post
                      Conditia principala care stabileste valabilitatea punctului este data de atingerea suprafetei de joc.In cazul prezentat mai sus mingea atinge numai suportul metalic,care este o parte componenta a fileului,deci nu poate fi vorba despre minge in joc ..sau punct valabil!E cat se poate de logic!
                      Postat în original de FlorinBN Vezi post
                      Parca zicea undeva in regulament ca fileul este format din plasa si toate partile componente (suport, suruburi etc) ... deci daca mingea loveste partea metalica, indiferent unde, iar apoi nu mai cade pe masa, se considera net-out.

                      ... același lucru l-a spus si Emi mai sus ...
                      Postat în original de belinscaromeo Vezi post
                      Diferenta intre cazul mentionat de dumneavoastra sa-i zicem cazul 2 vedeti foto si cel mentionat de mine sa-i spunem cazul 1 este locul de pe suportul fileu unde a aterizat mingea.
                      In cazul mentionat de mine cazul 1 vedeti foto, mingea atinge suportul in zona din afara suprafetei superioare a mesei pe partea jucatorului 2 care trebuie sa joace mingea. Intrebarea pusa altfel : acea suprafata a suportului este considerata tot suprafata de joc ?
                      [ATTACH=CONFIG]11466[/ATTACH]
                      In principiu, Emi (zosim), Florin, Csaba si Gelu au dreptate - mingea trebuie considerata afara, daca nu a mai cazut pe masa dupa contactul cu instalatia fileului.

                      Exemplul expus de mine se referea la o situatie usor diferita, dar a carei rezolvare pune la indoiala, dupa mine, interpretarea acestui capitol din regulament. Desi mingea a aterizat pe suportul fileului dupa ce s-a plimbat pe plasa (chiar daca deasupra suprafetei mesei), punctul a fost acordat ca si cand ar fi cazut pe masa.

                      Din pacate, nu gasesc acum filmul meciului respectiv.
                      Blog de tenis de masă

                      Comentariu


                      • #12
                        Suprafață de joc este delimitata de linia alba iar ansamblu fileu are linie alba numai sus nu și pe lateral.
                        În mod normal mingea a fost fileu out dacă nu a atins si suprafața de joc albastră sau verde..
                        Tibhar Sinus Sound / Bty Timo Boll All+ / Stiga Calibra LT Spin
                        Bty Tenergy 05 FX/ Andro Super Core OFF / Joola Energy X-tra

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de Zosim1 Vezi post
                          Daca mingea din situatia de fata a atins doar suportul metalic indiferent pe ce parte si a sarit afara este considerat gresala.
                          EMI
                          CORECT,DACA A ATINS NUMAI SUPORTUL SI A CAZUT AFARA ESTE GRESEALA,DACA A CAZUT PE MASA DIN SUPORT SI ADVERSARUL NU A MAI PUTUT RETURNA MINGEA ESTE PUNCT CELUI CARE A PUS MINGEA CA UN ,,MAESTRU" PE SUPORT SI TEREN.
                          cu stima
                          Blade . PHOTINO
                          Fh. Tibhar ev. Mx-p
                          Bh.:Tibhar ev. Mx-p MATERIALE TENIS DE MASA EMI.TT

                          Comentariu


                          • #14
                            Este punct pentru cel ce a trimis mungea pe fileu ,chiar daca mingea a cazut pe portiunea de banda aflata in exteriorul mesei.

                            Comentariu


                            • #15
                              Clamele fileului nu fac parte din masa

                              Am avut cateva discutii in contradictoriu cu persoane care credeau ca suporturile fileului (mai precis clamele care prind fileul de masa) se considera parte din masa. Chiar am pierdut un punct cu cineva asa pentru ca picat mingea la mine pe clama si desi mi se parea ca nu are niciun sens, i-am cedat totusi punctul.

                              Am gasit in sfarsit dovada clara ca am dreptate (punctul de la 6:36 - sunt si cateva reluari in slow motion si comentatorul explica ce se intampla)

                              Mingea trimisa de Fan pica pe clama de deasupra mesei lui Ma Long si punctul ii este acordat lui Ma Long.

                              As fi zis ca se intelege si din regulament ca clamele fac parte din ansamblul fileului si nu din masa, dar se pare ca nu toata lumea este de acord.
                              www.ttmall.ro - Magazin si blog de tenis de masa
                              http://tenisdemasa.ro/forum/showthre...-Tenis-de-Masa

                              Comentariu

                              Cine a citit topicul
                              Procesare...
                              X