Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Alternanța la servici

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Alternanța la servici

    Aș vrea să pun în discuție o situație, din punctul meu de vedere cel puțin hilară. La recentul turneu de la Lăzarea, în eliminatorii, la scorul de 2-1 la seturi și 5-3 pentru mine, urmez la servici si fac 7-3. Din greșeală servesc și a treia oară, pierd punctul, dar îmi dau seama că am greșit alternanța, îi dau mingea adversarului și-l rog să servească de la scorul de 7-3 . Dar surpriză! Acesta are o reacție vehementă, și nu vrea să cedeze punctul, susținând că nimeni nu are dreptul să-i ia acest punct cîștigat pe drept, și indiferent cine trebuia să servească, scorul va rămâne 7-4. Inițial am vrut să chem organizatorii pentru o părere autorizată, dar când am văzut cu câtă vehemență se agață de acel punct, am renunțat la cearta care era cât pe ce să degenereze, i-am cedat punctul și el a servit o singură dată la scorul de 7-4.Totuși l-am întrebat ce s-ar fi întâmplat dacă eu aș fi câștigat punctul la 7-3 și aș fi făcut 8-3? Răspunsul lui m-a lăsat mască, „Sunt sigur că nu mi-ai fi atras atenția, ai fi servit în continuare și ți-ai fi păstrat punctul.”!!! Am rămas consternat, mi-am ieșit din fire și am pierdut setul. Din fericire , în decisiv totul a intrat în normal și am câștigat detașat.
    Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
    Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

  • #2
    În acest caz se păstrează scorul și servește cel care trebuie normal sa servească, asa cum de altfel ați spus că s-a și întâmplat.
    Cealaltă parte cu reacția vehementa a celuilalt jucator nu ma bag sa o comentez.

    Comentariu


    • #3
      In regulament e clar descrisa aceasta situatie.
      Se "repara gresala", adica macar serviciul doi, dar il serveste jucatorul care ar trebui sa fie la servici, iar scorul ramaine ne schimbat, adica punctul jucat (la ultima servire servita din gresala de alt jucator) se ia in calcul. Indeferent cine la gastigat si cui i sa atribuit.
      FH: T05 2.1
      M.Maze Off
      BH: T64 2.1

      Comentariu


      • #4
        2.14.3 In any circumstances, all points scored before the discovery of an error shall be reckoned. / În orice împrejurare, toate punctele marcate înainte de descoperirea greșelii, nu vor fi anulate.

        Comentariu


        • #5
          Postat în original de agata Vezi post
          In regulament e clar descrisa aceasta situatie.
          Se "repara gresala", adica macar serviciul doi, dar il serveste jucatorul care ar trebui sa fie la servici, iar scorul ramaine ne schimbat, adica punctul jucat (la ultima servire servita din gresala de alt jucator) se ia in calcul. Indeferent cine la gastigat si cui i sa atribuit.
          Omul cât trăiește învață! În consecință îmi cer scuze pe această cale adversarului meu pentru altercația verbală de la masă. S-a dovedit un mai bun cunoscător al regulamentului iar reacția lui vehementă este perfect scuzabilă fiind provocată de neștiința mea.
          Sper să ne mai întâlnim și să am ocazia să-i cer personal scuze.
          Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
          Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

          Comentariu

          Cine a citit topicul
          Procesare...
          X