Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Mingea atinge varful stalpului fileului...

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Mingea atinge varful stalpului fileului...

    Ce se intampla daca, in timpul jocului, mingea data de mine, sa zicem, atinge stalpul fileului, care e nitel mai inalt decat fileul in sine, in partea lui de sus (chiar varful stalpului de fapt), cade in terenul adversarului si ala n-o mai prinde? E punct pentru mine pentru ca adversarul nu a mai returnat mingea, sau e punct pentru el pentru ca un asemenea ricoseu nu este regulamentar?

    Eu am presupus ca stalpul fileului face parte din ansamblul fileului, mingea este regulamentara si e punct pentru mine. Am presupus corect?

    Multumesc.
    Toate cele bune.
    Xiom OmegaIV Elite 2.0 / Xiom STRATO /Xiom OmegaIV Europe 2.0

  • #2
    Fileul face parte din joc, inclusiv stalpii de sustinere. Eu zic ca-i punct pentru tine.

    Comentariu


    • #3
      Fair-play-ul ar zice sa o repeti desi regulamentul zice ca suportul fileului face parte din suprafata de joc
      Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

      Comentariu


      • #4
        E punct pt. tine, fair-play-ul nu are nici o treaba aici .
        Blade-Darker speed 90
        Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
        Bh- Testing

        Comentariu


        • #5
          Puctul este castigat de tine , nici adversarul tau nu repeta o minge care atinge fileul si-ti cade in terenul tau .

          Comentariu


          • #6
            Bine daniel. Pe principiul asta fair-play-ul nu are loc niciunde Eu nu as simti nici o placere sa castig un set din cauza unui punct norocos obtinut dintr-o lovitura sau serva proasta care a atins suportul fileului. Intr-o competitie oficiala, fireste trebuie sa existe un regulament care sa rezolve situatii de genul astea. Cu prietenii insa nu cred ca are rost sa te indârjesti pentru un amarât de punct. Eu unul nu sunt dispus sa ma cert cu prieteni din cauza unui punct nici daca sunt sigur ca am dreptate
            Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

            Comentariu


            • #7
              Nu, nu... Era o curiozitate. Cand s-a intamplat nu a fost vorba de nicio polemica. Ne-am intrebat al cui e punctul si ne-am pus de acord ca batul ala face parte din fileu. Eu voiam doar sa aflu ce si cum, pentru cazul in care se va mai intampla vreodata asa ceva.
              Xiom OmegaIV Elite 2.0 / Xiom STRATO /Xiom OmegaIV Europe 2.0

              Comentariu


              • #8
                fair-play= joc corect
                Esti fair-play cand recunosti o greseala pe care ai comis-o si ceilalti nu o observa. Ai putea sa taci si sa castigi, dar nu e fair-play. Daca in schimb tu ai dreptate si cedezi pt. a nu te certa cu colegul, atunci nu se cheama ca esti fair-play(fair-ul, corectitudinea e de partea ta) se cheama ca esti amabil cu prietenul tau, iar adversarul este lipsit de fair-play. Cat de amabil esti cu un prieten nu are legatura cu regulamentul! Intre prieteni se poate orice, poti repeta si o serva pe care adversarul nici nu a vazut-o! Ca de aceea suntem prieteni!
                Blade-Darker speed 90
                Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
                Bh- Testing

                Comentariu


                • #9
                  Pai n-am zis ca are legatura cu regulamentul. Dupa cum am zis, dupa regulament mingea e buna. Daca partenerii sunt la fel de informati, nu o sa ceara nimeni repetarea ei. Daca ei insa nu cunosc "fineturile" regulamentului, prefer sa rejoc mingea si sa ramanem prieteni in loc sa incep o disputa inutila Mai ales ca o minge de genul asta e clar o minge norocoasa si nu vreo chestie super calculata si rezultatul a multor ani de antrenament.
                  Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

                  Comentariu


                  • #10
                    Eu mai degraba i-as da punctul urmator, sa zicem servind aiurea, decat sa renunt la punctul acela - evident, fara cearta.
                    TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                    When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                    Rule no.1 - The ball must reach the table
                    Rule no.2 - The ball will return on the table


                    Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                    Comentariu


                    • #11
                      Eu cred ca stalpul ala era prea inalt fata de fileu,considerand ca a permis ricoseul in terenul advers.Tinem cont ca jumatate de minge are 2 cm,asadar eu cred ca trebuia sa fi sarit afara daca era un fileu normal.Insa ma intreb si eu,,,ce sanse ar mai fi sa se intample asa ceva,ca eu n-am vazut de cati ani joc!)

                      Comentariu


                      • #12
                        Intr-adevar, fileul era din asta penal, de metro si are un tumbustuc de plastic in continuarea stalpului de sustinere, care il inalta vreo 2 cm.
                        Ca si masa, de altfel. Foarte enervanta, din aia "de exterior", din fibra de sticla, sau bachelita ce naiba o fi, din care mingea sare foarte jos... Iar sansele sunt foarte mici avand in vedere ca si mie mi se intampla prima data, desi am inceput sa joc tenis de cand eram copil. Nu la un nivel avansat (sunt departe de a fi macar un amator "avansat"), dar ca timp, joc de ceva anisori si nu mi s-a intamplat pana acum...
                        Repet, intrebare avea ca scop, mai degraba, satisfacerea unei curiozitati. E o situatie putin probabila, dar posibila.
                        Toate cele bune.
                        Xiom OmegaIV Elite 2.0 / Xiom STRATO /Xiom OmegaIV Europe 2.0

                        Comentariu

                        Cine a citit topicul
                        Procesare...
                        X