Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Atingerea fileului din serva de 3 ori

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • #16
    Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

    Postat în original de Dado.daniel
    nu sunt similitudini, fileul cu toate partile lui componente face parte din suprafata de joc.
    exemplu: la Valeni, sambata, x a dat o lovitura in baza metalica a fileului din partea sa de masa, apoi datorita spinului a plonjat in sus si a aterizat in partea adversarului. Punct valabil pentru x, deoarece partea metalica a fileului, desi in partea lui x, face parte din fileu, e un fel de net, dar nu cu banda ci cu partea metalica. Si meciul a fost intre cei doi calaraseni din 16-zecimi; Chirita Cristian si Dinca Dorinel!
    A plonjat in sus, sa inversat gravitatia?
    Lemn: Galaxy Z5 VF
    Fete: Bty. Tenergy 05/ Victas >01.

    Comentariu


    • #17
      Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

      cuvantul cred ca trebuia sa fie : catapultat!
      Blade-Darker speed 90
      Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
      Bh- Testing

      Comentariu


      • #18
        Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

        Postat în original de Dado.daniel
        nu sunt similitudini, fileul cu toate partile lui componente face parte din suprafata de joc.
        exemplu: la Valeni, sambata, x a dat o lovitura in baza metalica a fileului din partea sa de masa, apoi datorita spinului a plonjat in sus si a aterizat in partea adversarului. Punct valabil pentru x, deoarece partea metalica a fileului, desi in partea lui x, face parte din fileu, e un fel de net, dar nu cu banda ci cu partea metalica. Si meciul a fost intre cei doi calaraseni din 16-zecimi; Chirita Cristian si Dinca Dorinel!
        Fileul cu toate partile lui componente nu face parte din suprafata de joc.
        Daca ar face, atunci mingea care atinge si fileul ar fi dubla atingere.
        Daca mingea cade pe partea metalica a fileului in interiorul suprafetei de joc este parte din suprafata de joc. Daca mingea cade pe pe partea metalica a fileului in afara suprafetei mesei, mingea este afara (se considera ca nu a atins masa). Daca dupa aceasta atingere mingea sare in teren, este valabila, este ca si cand mingea ar merge direct in terenul adversarului fara sa atinga nimic.
        Ceea ce vreau sa spun este exemplificat in meciul de aici: http://www.ettutv.com/?Menu=Video&Ac...d=97&lang_id=2 intre Timo Boll si Vladimir Samsonov, la minutul 6:30, cand mingea lovita de Samsonov sare din fileu pe partea metalica a fileului in partea lui Timo Boll, insa in afara suprafetei mesei. Punct Timo Boll.
        Parerea mea este ca la meciul citat de Dado.daniel a fost luata o decizie gresita la mingea respectiva.
        Blog de tenis de masă

        Comentariu


        • #19
          Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

          Postat în original de Dado.daniel
          [...] fileul cu toate partile lui componente face parte din suprafata de joc.[...]
          Nu cred ca ai dreptate. Daca extrapolam si spunem ca fata mesei, cu toate partile ei face parte din suprafata de joc, asta ar insemna ca pot servi si pe sub masa, atata timp cat mingea atinge atat terenul meu cat si cel al adversarului, nu?
          Din cate stiu eu, la orice tenis, suprafata de joc tine pana la tusa. Daca mingea a lovit inafara tusei, atunci e out!
          E lipsit de relevanta ce s-a intamplat la valeni, din moment ce nu cred ca a fost vreun oficial ittf sa analizeze situatia.
          Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

          Comentariu


          • #20
            Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

            NU s-a luat o astfel de decizie la acel meci pt. ca doar cativa de pe margine au observat acest aspect si discutia s-a purtat intre noi, cei de pe margine, e doar parerea mea, nu stiu ce prevede regulamentul dar mie mi se pare logic.
            Blade-Darker speed 90
            Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
            Bh- Testing

            Comentariu


            • #21
              Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

              Dar daca mingea loveste capul stalpului fileului si ricoseaza pe masa... (vezi poza)?
              Eu cred ca mingea este inca in joc.
              TsE

              Comentariu


              • #22
                Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                suprafata de joc e delimitata de linia alba in 3 dimensiuni. Mingea poate parasi suprafata de joc in aer, dar atingerea altor obiecte inafara suprafetei de joc se numeste out. Acu' vezi si tu pe unde sunt liniile albe, si unde cade mingea.
                Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

                Comentariu


                • #23
                  Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                  "2.10. Punctul
                  2.10.1. Daca jocul nu este oprit, un punct se pierde:
                  ....
                  2.10.1.3. La executarea unui serviciu bun sau a unui retur bun, mingea atinge orice altceva cu exceptia fileului si accesoriilor."
                  "2.2.1. Ansamblul fileului se compune din fileul propriu zis, suspensiile fileului, stâlpii de sustinere, inclusiv clemele care prind de masa stâlpii de sustinere."
                  In concluzie, daca mingea atinge orice accesoriu al fileului, iar apoi cade pe partea adversarului, se considera minge corecta. Cu alte cuvinte, este net.
                  De linia alba in trei sau mai multe dimensiuni nu scrie nicaieri in regulament.
                  TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                  When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                  Rule no.1 - The ball must reach the table
                  Rule no.2 - The ball will return on the table


                  Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                  Comentariu


                  • #24
                    Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                    Postat în original de victor0987
                    ..o minge care loveste banda fileului apoi cade pe bratul metalic de jos al fileului dar pe partea din afara mesei apoi sare in terenul adversarului se considera ca a sarit de doua ori pe masa sau fileu masa ?..
                    Aici se considera ca a fost dublu-net, exact cum ar fi daca mingea ar lovi plasa de doua ori apoi ar cadea pe masa adversarului.
                    TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                    When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                    Rule no.1 - The ball must reach the table
                    Rule no.2 - The ball will return on the table


                    Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                    Comentariu


                    • #25
                      Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                      :P deci am avut instinct bun! Merci Florin!
                      Blade-Darker speed 90
                      Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
                      Bh- Testing

                      Comentariu


                      • #26
                        Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                        Mi se pare tare ilogic sa am dreptul sa lovesc clema fileului care se afla sub masa, dar sa nu pot lovi lateralul mesei.
                        De unde e citatul, ca pe http://www.tenisdemasa.ro/index.php?menu=r nu se potrivesc numerele?
                        Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

                        Comentariu


                        • #27
                          Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                          Pai din clema mingea trebuie sa ajunga pe masa, totusi. Daca din clema ar ricosa in lateralul mesei (desi nu prea vad cum) ar fi considerat tot tus lateral.
                          Regulamentul l-am luat de aici http://www.frtenismasa.ro/Download/Regu ... %20joc.pdf
                          TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                          When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                          Rule no.1 - The ball must reach the table
                          Rule no.2 - The ball will return on the table


                          Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                          Comentariu


                          • #28
                            Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                            marqq "Pastreaza o amintire frumoasa a momentelor de neuitat", ceea ce mi se pare mie logic li s-a parut multora din moment ce au trecut in regulament. Dar nu cred ca subiectul asta are o mare importanta, de cand joc tenis am vazut faza asta doar de doua ori, asa ca...
                            Blade-Darker speed 90
                            Fh- Butterfly Tenergy 05 fx
                            Bh- Testing

                            Comentariu


                            • #29
                              Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                              Postat în original de marqq
                              Mi se pare tare ilogic sa am dreptul sa lovesc clema fileului care se afla sub masa, dar sa nu pot lovi lateralul mesei.
                              De unde e citatul, ca pe http://www.tenisdemasa.ro/index.php?menu=r nu se potrivesc numerele?
                              Interpretarea este gresita. Cand apare o astfel de situatie de joc si mingia se mai intoarce si pe masa, nu inseamna ca "ai dreptul sa lovesti clema", ci ca asa a vrut Dumnezeu!
                              Lemn: Galaxy Z5 VF
                              Fete: Bty. Tenergy 05/ Victas >01.

                              Comentariu


                              • #30
                                Re: Atingerea fileului din serva de 3 ori

                                sau...Mefisto ->
                                Marc Barbu, fotograf. www.marcbarbu.ro

                                Comentariu

                                Cine a citit topicul
                                Procesare...
                                X