Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lovitura cu mana.

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Lovitura cu mana.

    Salutare...Ce se intampla daca lovesc mingea cu mana(mai precis cu degetul care tin palata).De exemplu adversarul imi inalta mingea,eu doresc sa o lovesc tare iar in mod accidental lovesc mingea cu degetul,rezultand o lovitura scurta langa fileu(desigur fara intentia mea ).Ce se intampla?Multumesc anticipat.

  • #2
    Conform regulamentului, o astfel de lovitura este valabila daca mingia a atins orice parte a mainii, pana la incheietura, nu mai sus.
    Lemn: Galaxy Z5 VF
    Fete: Bty. Tenergy 05/ Victas >01.

    Comentariu


    • #3
      ...si sa nu mai atinga dupa aceea alta parte a mainii sau paleta...
      FH:Hurricane lll National Butterfly VISCARIA FL BH:Tenergy 64

      Comentariu


      • #4
        Mi s-a intamplat o faza nostima la un Amatur. Ca orice ierbar care se respecta, mai invart si eu paleta. Dupa ce am servit cu iarba, am vrut sa mut softul pe FH si am scapat paleta din mana, chiar cand din retur, mingea se apropia vertiginos! Cu palma maini din care am scapat paleta am plesnit mingea si am facut punctul, spre marea consternare a adversarului. Toti care au vazut faza mi-au dat mie punctul. Au avut dreptate?
        Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
        Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

        Comentariu


        • #5
          Nu. Asa cum a fost spus si inainte, paleta fiind jos, nu era in mana. Deci nu a fost folosita mana cu paleta, ci mana fara paleta.
          Punctul este pierdut.
          TsE

          Comentariu


          • #6
            Foarte simpatica faza si foarte controversata. Daca paleta nu mai avea deloc contact cu mana, atunci, asa cum spune si Emil, punctul este pierdut, chiar daca inainte, aia era mana care tinea paleta.
            Lemn: Galaxy Z5 VF
            Fete: Bty. Tenergy 05/ Victas >01.

            Comentariu


            • #7
              Niste trisori ierbarii astia
              www.ttmall.ro - Magazin si blog de tenis de masa
              http://tenisdemasa.ro/forum/showthre...-Tenis-de-Masa

              Comentariu


              • #8
                Postat în original de laky Vezi post
                Mi s-a intamplat o faza nostima la un Amatur. Ca orice ierbar care se respecta, mai invart si eu paleta. Dupa ce am servit cu iarba, am vrut sa mut softul pe FH si am scapat paleta din mana, chiar cand din retur, mingea se apropia vertiginos! Cu palma maini din care am scapat paleta am plesnit mingea si am facut punctul, spre marea consternare a adversarului. Toti care au vazut faza mi-au dat mie punctul. Au avut dreptate?
                Chestia este ca odata ce ati scapat paleta si ati lovit cu mana, aceasta (adica mana) nu era in doua culori distincte - ceea ce contravine regulamentului
                TEnergy 05 (FX) // Viscaria // TEnergy 05
                When everything else is going wrong ... just hit the ball on the table!

                Rule no.1 - The ball must reach the table
                Rule no.2 - The ball will return on the table


                Turnee Amatur - Bistrita ... ... Clasament - BN

                Comentariu


                • #9
                  Se pare ca asistenta a fost impresionata de miscarea in sine, punctul castigandu-l...prin votul spectatorilor la impresia artistica ! :Se intampla si prin parlament ca prin votul majoritatii sa se legifereze...faradelegea! Asa ca uite cum politica si-a facut loc si la masa de ping-pong....
                  Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
                  Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

                  Comentariu


                  • #10
                    Postat în original de RBlade Vezi post
                    Niste trisori ierbarii astia
                    Curat trisori... si mai ales dati dracului! Locul lor e la subsol, langa cazanul cu smoala!
                    Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
                    Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

                    Comentariu


                    • #11
                      Dar pana la urma ai cedat punctul tot in aplauzele spectatorilor,nu?

                      Comentariu


                      • #12
                        Din moment ce toti au votat punct pentru mine (mai ales ca nu ma luminasem ca acum!!!), ca un democrat ce sunt (, am cedat vointei majoritatii si am contabilizat punctul in favoarea mea
                        Lemn Levi SIC Gloria OFF; Fețe - FH:BT Tenergy 05 max black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red
                        Lemn TSP BLACK BALSA 7. OFF: Fețe -FH:Tibhar Evolution Mxp max black+BH Tibhar Grass Dtecs 0,5 mm red

                        Comentariu


                        • #13
                          Postat în original de laky Vezi post
                          Curat trisori... si mai ales dati dracului! Locul lor e la subsol, langa cazanul cu smoala!
                          Si cei care ne critica, in cazan
                          ---------- Post added 13.03.2012 at 22:46 ----------
                          Postat în original de Antal Denes Vezi post
                          Dar pana la urma ai cedat punctul tot in aplauzele spectatorilor,nu?
                          Atunci era alt regulament. Aveai voie sa joci si cu capul

                          Comentariu


                          • #14
                            Nu este nicio problema daca mingea nu atinge mana mai sus de incheietura dar cu conditia sa atinga doar mana sau degetul daca atinge si paleta e considerata dubla

                            Comentariu


                            • #15
                              Postat în original de Druzard Vezi post
                              Nu este nicio problema daca mingea nu atinge mana mai sus de incheietura dar cu conditia sa atinga doar mana sau degetul daca atinge si paleta e considerata dubla
                              Acum este valabila si dubla mana+paleta. Cititi noul Regulament pe www.ittf.com.
                              Ramane dubla (penalizata) atingerea de doua ori separat - paleta, apoi orice sau mana, apoi paleta in aceeasi lovitura.
                              Blog de tenis de masă

                              Comentariu

                              Cine a citit topicul
                              Procesare...
                              X