Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Concurs intre medici?

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Concurs intre medici?

    Salutare tuturor, domnul cu PRIZA TOK mi-a propus sa incercam sa facem un concurs intre medici, la tenis de masă.
    Un concurs similar, la tenis de camp, exista si se joaca an de an, inca de pe vremea cand eram eu student (deci de peste 20 de ani). Sincer sa fiu, as juca la un astfel de concurs cu placere.
    Mai intai, ar fi bine sa vedem daca mai sunt medici care sa joace tenis de masă, abonati pe forum sau cu acces la informatiile de aici, apoi daca sunt de acord cu un astfel de concurs, apoi sa stabilim care ar fi conditiile de participare si eventual un loc si o data care sa convina pt cat mai multi dintre cei posibil implicati... Calea este lunga, dar hai sa o luam pas cu pas...
    Aici adaug si lista preliminara cu cei interesati, pt a fi cat mai vizibila:
    Doctori:
    1. Ciobanu Gabriel Vatra Dornei
    2. Dragomir Paul Galați
    3. Toma Iulian Brăila
    4. Peiov Petru Timișoara
    5. Gogot Mugur Galați
    6. Stolearenco Igor Galați
    7. Vulpe Gheorghe Brăila
    8. Szocs Reka TgMureș
    9. Ene Costica Brăila
    10. Ursulean Vasile Straja (sigur este veterinar?)
    11. Sacagiu Radu Iași
    12. Iurco Nicolae Reghin
    13. Stoica Dan? București?
    14. Vasilache Gicu Galați
    15. Julea Ionel Galați
    16. Lovin Ciprian Galați
    Asistenti & Co
    1. Durdun George București
    2. Dinu Gheorghe București
    3. Norocel? Galați
    Iulian Toma

  • #2
    Re: Concurs intre medici?

    Sotii de doctorite sunt acceptati ?
    Levi SIC Gloria OFF, Fețe: FH Xiom VEGA X max black+BH Der materialspezialist Kamikaze OX red
    Levi SIC Carbo Def, Fețe: FH Tibhar Evolution MX-D 2mm black+BH Tibhar Grass Dtecs OX red

    Comentariu


    • #3
      Re: Concurs intre medici?