AmaTur: Turneu A+ "Cupa Prahova", Blejoi - 02-03.06.2018

Si eu sunt de parere ca la A+ locurile sa fie limitate si acesta sa se desfasoare intr-o singura zi, Sambata. Sa existe doar doua categorii Open+Elite si Incepatori+Avansati. Astfel concurentii vor fi mai motivati sa participe la turneele A si B pentru a castiga puncte si a putea astfel participa la A+. Nu vor mai putea participa cei care au 2-3 turnee participate in total.
 
Pentru A+, eu recomand organizarea in 2 zile (sambata/duminica), pe 4 categorii, 48 locuri pe fiecare categorie. Toate categoriile incep dimineata. Asa, turneul o sa se termine la o ora rezonabila si nu mai exista riscul aglomerarii la masa de joc.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk
 
Si eu sunt de parere ca la A+ locurile sa fie limitate si acesta sa se desfasoare intr-o singura zi, Sambata. Sa existe doar doua categorii Open+Elite si Incepatori+Avansati. Astfel concurentii vor fi mai motivati sa participe la turneele A si B pentru a castiga puncte si a putea astfel participa la A+. Nu vor mai putea participa cei care au 2-3 turnee participate in total.

Separarea turneelor pe 4 categorii, este foarte buna. Nu trebuie renuntat la ea doar pentru ca, pe unii organizatori nu-i lasa inima sa mai cheltuie bani in plus pe cupe si medalii. Este diferenta prea mare de nivel de joc intre open si elite si intre incepatori si avansati. Nici unora nu le place sa joace cu ceilalti, din motive evidente pentru toti. Eu, avand media 20,..., nu reusesc inca sa bat pe nimeni de la open. Si-atunci, va rog frumos nu mai organizati turnee comune (open+elite), fiindca rezulta niste meciuri penibile.
 
Si eu sunt de parere ca la A+ locurile sa fie limitate si acesta sa se desfasoare intr-o singura zi, Sambata. Sa existe doar doua categorii Open+Elite si Incepatori+Avansati. Astfel concurentii vor fi mai motivati sa participe la turneele A si B pentru a castiga puncte si a putea astfel participa la A+. Nu vor mai putea participa cei care au 2-3 turnee participate in total.
Limitarea numarului de locuri este o masura suficienta. Nu ar trebui sa combinam categoriile...
Din ce am observat, Elitistii sunt prezenti in numar mare la competitii, ceea ar limita prezenta avansatilor... La fel, numarul mare de avansati ar scoate din carti incepatorii... Nu este corect pentru ei!
O grila completa pt A si B ar putea fi o conditie minima sau suplimentara...


Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk
 
Pentru A+, eu recomand organizarea in 2 zile (sambata/duminica), pe 4 categorii, 48 locuri pe fiecare categorie. Toate categoriile incep dimineata. Asa, turneul o sa se termine la o ora rezonabila si nu mai exista riscul aglomerarii la masa de joc.

Trimis de pe al meu SM-G935F folosind Tapatalk

Numarul de jucatori admisi la un turneu (indiferent de categoria turneului ), trebuie sa fie in functie de numarul de mese disponibile iar numarul de mese trebuie sa se stabileasca in functie de suprafata de joc disponibila, astfel incat fiecare masa sa aiba asigurat un spatiu suficient de joc ( chiar si pentru aparatori ). Deci, stimati coordonatori, nu mai permiteti organizatorilor de turnee, sa forteze nota in acest sens, din dorinta de a castiga cat mai multi bani. Respectatii pe participanti !
 
...........

Pentru ca tot e jumatatea anului n-ar fi rau inceperea contabilizarii propunerilor pentru viitorul an competitional si as veni cu urmatoarele propuneri (vis-a-vis si de desfasurarea acestui turneu):

1. Limitarea inscrierilor la A+, numarul participantilor sa fie in functie de numarul de mese, 6 jucatori pe masa, toate categoriile sa inceapa de dimineata. Astfel concursul s-ar termina la ore rezonabile si am putea pleca acasa in siguranta si fara stres.
2. Mingile turneelor A+ sa fie stabilite la inceputul anului competitional, eventual sa fie alese doua/trei tipuri de mingi iar organizatorul va posta din timp cu care se va juca (mie personal si nu cred ca numai mie, nu mi-a convenit mingea de la acest turneu, fiind prea usoara. Nu mingea a fost de vina, mi-a lipsit antrenamentul cu acest tip de minge).
3. Daca se doreste acceptarea cator mai multi participanti atunci incepatorii si avansatii sa joace intr-o sambata iar in alta open si elite sau disputarea in aceeasi sambata dar in locatii diferite. Duminica este prea obositoare pentru orice categorie. Am ajuns acasa la o bucata de noapte in conditiile in care nu m-am calificat din inferioare. Imi inchipui cei care au plecat dupa ora 20 si au avut 500km de parcurs pana acasa si trebuiau sa fie prezenti la serviciu a doua zi. Nu-i normal.

Respect.


... si inca o completare care mi se pare importanta, renuntarea la wildcard-uri pentru concursurile A+.
Aceste concursuri sunt pentru cei mai buni, in aceste cazuri nu trebuie sa existe "variante" de inscriere pentru ca garantia participarii este data de locul ocupat in clasament si nu altfel.
 
Limitarea numarului de locuri este o masura suficienta. Nu ar trebui sa combinam categoriile...
Din ce am observat, Elitistii sunt prezenti in numar mare la competitii, ceea ar limita prezenta avansatilor... La fel, numarul mare de avansati ar scoate din carti incepatorii... Nu este corect pentru ei!
O grila completa pt A si B ar putea fi o conditie minima sau suplimentara...


Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk

Costica, calificarea la un turneu A+ se face in functie de punctaj si nu de MP, deci cineva care joaca la Open (conform MP-ului sau) si cu prezente la turnee poate fi cu mult mai bine clasat decat cel mai tare elitist, cu MP45, dar care nu are decat cateva prezente la turnee. Asa ca eu iti garantez ca vor fi foarte bine reprezentati Openistii printre cei de la Elite. Cred ca se poate merge foarte bine pe formula 120 concurenti (pentru 20 mese) la Open-Elite cu incepere dimineata la 9:30 si 60 de concurenti la Amatori dupa amiaza la 13:30.
Daca sala este mare, si la A+ asa si trebuie sa fie, pot fi bagate si 25 mese. Asta inseamna 150 participanti la Open+Elite si 72 la Amatori.
 
Ultima editare:
Costica, calificarea la un turneu A+ se face in functie de punctaj si nu de MP, deci cineva care joaca la Open (conform MP-ului sau) si cu prezente la turnee poate fi cu mult mai bine clasat decat cel mai tare elitist, cu MP45, dar care nu are decat cateva prezente la turnee. Asa ca eu iti garantez ca vor fi foarte bine reprezentati Openistii printre cei de la Elite. Cred ca se poate merge foarte bine pe formula 120 concurenti (pentru 20 mese) la Open-Elite cu incepere dimineata la 9:30 si 60 de concurenti la Amatori dupa amiaza la 13:30.
Ai dreptate in legatura cu open-elite insa la avansati-inceatori lucrurile nu stau la fel...
Punctele lor sunt mai putine si, in clasament, chiar si cu grila completa, tot vor fi putini cei care ar putea prinde un loc... Daca se vor micsora si numarul de locuri atunci ei chiar vor fi dezavantajati...
Mai bine 4 categorii si numar mai putin de locuri, in functie de cati sunt la fiecare categorie... nu stiu, procentual poate... Parerea mea...

Oricum, discutia ar trebui mutata unde ii este locul... la propuneri

Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk
 
Ai dreptate in legatura cu open-elite insa la avansati-inceatori lucrurile nu stau la fel...
Punctele lor sunt mai putine si, in clasament, chiar si cu grila completa, tot vor fi putini cei care ar putea prinde un loc... Daca se vor micsora si numarul de locuri atunci ei chiar vor fi dezavantajati...
Mai bine 4 categorii si numar mai putin de locuri, in functie de cati sunt la fiecare categorie... nu stiu, procentual poate... Parerea mea...

Oricum, discutia ar trebui mutata unde ii este locul... la propuneri

Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk

Orice Incepator poate trece la Avansati si poate intra la un A+ doar cu prezentele strict necesare si cu putina munca in sala de antrenamente. Daca vrea sa ramana pe vecie la Incepatori si sa isi masluiasca turneele pentru a ramane acolo atunci sa existe si riscul sa nu prinda loc la un A+.
Voi sunteti un grup (Lupii :) ) care ati crescut sub ochii nostri de la turneu la turneu. Voi aveti garantat loc la orice turneu A+ sau turneu final. Fiindca ati muncit. La fel trebuie sa faca si ceilalti incepatori.
 
La un A+ cu 20 de mese eu cred ca se poate gestiona o competitie cu 180 de oameni impartiti in 4 categorii, procentual sau cum se considera a fi mai bine, intr-o singura zi... Sau 120 de persoane... Cei mai buni dintre cei buni

Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk
 
Orice Incepator poate trece la Avansati si poate intra la un A+ doar cu prezentele strict necesare si cu putina munca in sala de antrenamente. Daca vrea sa ramana pe vecie la Incepatori si sa isi masluiasca turneele pentru a ramane acolo atunci sa existe si riscul sa nu prinda loc la un A+.
Voi sunteti un grup (Lupii :) ) care ati crescut sub ochii nostri de la turneu la turneu. Voi aveti garantat loc la orice turneu A+ sau turneu final. Fiindca ati muncit. La fel trebuie sa faca si ceilalti incepatori.
Da mai Cornele insa din moment ce exista 4 categorii, de ce sa nu fim corecti cu toata lumea? E categoria lor si sunt doar 4 A+-uri intr-un an...
La un A nu am o problema sa joc la gramada... Dar la A+ eu cred ca e mai bine sa se bate cei n ai buni dintre cei buni la acea categorie...

Tin partea colegilor incepatori... Noi, lupii oricum suntem virusati... Mergem peste tot

Trimis de pe al meu Huawei Mate 10 PRO folosind Tapatalk
 
Regulamentul permite suplimentarea locurilor. Nu permite și micșorarea lor dacă nu se mai poate juca în sala stabilită inițial? Ca să înțeleagă cine ce vrea de ce s-a suplimentat la elite cu 6 locuri când se știa că spațiul nu ajunge,iar prețul a rămas 50 de lei, jucând la Blejoi, nu la Sala Sporturilor din Ploiești! Nu ca aș fi făcut eu economie de vreo 10 lei la cheltuielile ce au presupus deplasarea,cazarea și altele,dar când au crescut preturile de participare la A+ de la 35 lei la 50, parcă era pentru condiții superioare.
Când a fost modificat termenul de înscriere,organizatorii puteau face o surpriza plăcută participanților anunț?nd ca prețul scade... Mai văzut-ați asa ceva?😃
Amintea cineva de lumina de la turneul final, la Sfantu Gheorghe... Păi când joci în Liga Campionilor pe Santiago Bernabeu, te deranjează lumina reflectoarelor și zgomotul asurzitor al fanilor?? Și... Cu aceeași 50 de lei. Afacere de week-end a fost la Blejoi!
Cât mai multe va doresc,dar eu nu voi mai face parte dintre proștii care o vor spori. Vin sa joc în condiții decente,plătesc fără niciun regret,dar vreau sa fiu sigur că pot să mă ?ntorc în siguranță acasă,nu vin nici sa îmi găsesc educația primară (am avut grija de ea la timpul ei,la toate nivelurile care s-au impus) dacă cumpăr un produs de tenis de masă, nici sa joc pe 3,6 metri lățime în falsa prezentare de4,5-5 metri (a văzut bine Emi,mai puțin de două mantinele ,se vede în poze), să ne accidentăm cu cei de la masa de lângă. Următorul eveniment în sală din Blejoi cred va fi lansarea vreunei candidaturi la funcția de primar,?n aplauzele entuziasmate ale oamenilor de ordine de duminică și...cam atât. Și acesta nu va costa nimic,vor avea lumină naturală, din belșug, iar dacă nu vor,se vor găsi voluntari care vor pune niște bannere,evident ale partidului sau ale sponsorilor,care nu vor lăsa să deranjeze "contrele" (omonimia ne permite...) participanților.
 
Dragi prieteni,
Am citit cu atentie parerile, propunerile sugestiile d-vs si toate acestea par intemeiate. Pentru marea majoritate a participantilor se pare ca turneul nu a fost prea fericit?
Nu vreau sa comentez conditiile oferite, dar tin sa prezint cateva puncte de vedere si sugestii care ar putea imbunatati conditiile pe viitor.

1 Oficialii unui turneu A+
Pentru buna desfasurare a unui turneu A sau A+ sunt necesare 3 persoane cu atributii de management:
- Coordonatorul zonei (sau unul din coordonatorii principali) care verifica, urmareste si accepta desfasurarea turneului conform prezentarii si conditiilor minim acceptate in Amatur;
- Organizatorul turneului coordoneaza asigurarea conditiilor pentru desfasurarea turneului
- Organizatorul tehnic, cel care coordoneaza desfasurarea (tehnica) a turneului, verifica cursivitatea acestuia pe baza unor chei de timp si cere organizatorului de turneu masuri pentru pastrarea unui ritm bun al turneului.
Toti cei 3 oficiali au toate parghiile pentru ca turneul sa nu aiba probleme organizatorice. Eroarea sau neatentia unuia se rasfrang asupra tuturor.
2 Dimensiunile spatiului de joc
Dimensiunea standard a terenurilor de handbal omologate este de 40x20 m. Daca ne raportam la acestea, fiecare sala cu teren de handbal omologat poate primi 16 mese cu dimensiuni de 5x9,5-10 m (cu culoar pe mijloc). Acest spatiu este optim si verificat de sute de ori.
Pentru un numar de 20 de mese, ar fi necesar un spatiu suplimentare de MINIM 2 m in fiecare laterala sau minim 3 m in spatele fiecarei porti, astfel incat dimensiunile minime sa poata fi:
4,8m x 9,5 m sau 5m x 9 m
Pentru respectarea acestor dimensiuni, fiecare coordonator poate sa accepte (sau nu) omologarea spatiului pentru turneul A+.
3 Numarul de participanti
- In decursul a 12 ani de Amatur, am avut posibilitatea sa verific multe formule de joc. Limita maxima actuala (6 juc/masa dimineata + 3 juc/masa dupa amiaza) este o limita acceptata si verificata in multe turnee A si A+. De fiecare data, atunci cand toate conditiile au fost respectate, timpul de joc pentru fiecare participant nu a deposit 8-9 ore. Din pacate, orice rabat la conditiile cerute se transforma in intarzieri pentru participantii din fazele finale.
4 Cresterea sau reducerea numarului de participanti la turneele A+
- Numarul de participanti la turneele Amatur este intr-o crestere stabila, iar oferta pentru turneele A+ a coordonatorilor ar trebui sa se plieze pe cerere si nu sa devina o frana.
De aceea, solutia corecta ar fi de marire a numarului de locuri disponibile, corelat insa cu numarul de participanti. Numarul anual de turnee A+ nu ar trebui insa crescut, pentru a nu rarefia participarea la turneele TOP si pentru a facilita inatlnirile celor mai buni participanti din tara. Sunt disponibile doua variante:
- Desfasurarea in doua zile consecutive. Am initiat si am promovat acest desfasurator, cu mentiunea ca duminica ar fi mai potrivita o singura sesiune, cea de dimineata sau, dupa amiaza pt incepatori, majoritatea fiind din zona.
- Desfasurarea in locatii/localitati/judete/zone apropiate, concomitent, la aceeasi data a doua turnee cu categorii diferite. Ar fi 4x2=8 turnee, cate unul in fiecare zona; un an O+I, un an A+E Acesasta metoda este probabil cea mai potrivita pentru viitorul turneelor A+.
Practic, turneul A+ din iunie 2019 poate fi spart in doua turnee separate:
- Avansati+Elite la Ploiești,
- Open + Incepatori la București ; Anul urmator, categoriile se vor inversa. LA fel, pt zonele 1+2; 5+6, 7+8.
Aceasta modalitate ar permite fiecarei zone sa aiba un turneu A+ pe an, ar degreva turneele de aglomeratii si ar micsora numarul de kilometri parcursi de amaturisti.

5. Inca o idee: Dorinta coordonatorilor de a oferi fiecarui participant sansa de a fi prezent la cat mai multe turnee A+ nu are legatura cu eventualul castig din taxele uneori cam mari incasate de organizatori.
 
Dragi prieteni,
Am citit cu atentie parerile, propunerile sugestiile d-vs si toate acestea par intemeiate. Pentru marea majoritate a participantilor se pare ca turneul nu a fost prea fericit…
Nu vreau sa comentez conditiile oferite, dar tin sa prezint cateva puncte de vedere si sugestii care ar putea imbunatati conditiile pe viitor.

1 Oficialii unui turneu A+
Pentru buna desfasurare a unui turneu A sau A+ sunt necesare 3 persoane cu atributii de management:
- Coordonatorul zonei (sau unul din coordonatorii principali) care verifica, urmareste si accepta desfasurarea turneului conform prezentarii si conditiilor minim acceptate in Amatur;
- Organizatorul turneului coordoneaza asigurarea conditiilor pentru desfasurarea turneului
- Organizatorul tehnic, cel care coordoneaza desfasurarea (tehnica) a turneului, verifica cursivitatea acestuia pe baza unor chei de timp si cere organizatorului de turneu masuri pentru pastrarea unui ritm bun al turneului.
Toti cei 3 oficiali au toate parghiile pentru ca turneul sa nu aiba probleme organizatorice. Eroarea sau neatentia unuia se rasfrang asupra tuturor.
2 Dimensiunile spatiului de joc
Dimensiunea standard a terenurilor de handbal omologate este de 40x20 m. Daca ne raportam la acestea, fiecare sala cu teren de handbal omologat poate primi 16 mese cu dimensiuni de 5x9,5-10 m (cu culoar pe mijloc). Acest spatiu este optim si verificat de sute de ori.
Pentru un numar de 20 de mese, ar fi necesar un spatiu suplimentare de MINIM 2 m in fiecare laterala sau minim 3 m in spatele fiecarei porti, astfel incat dimensiunile minime sa poata fi:
4,8m x 9,5 m sau 5m x 9 m
Pentru respectarea acestor dimensiuni, fiecare coordonator poate sa accepte (sau nu) omologarea spatiului pentru turneul A+.
3 Numarul de participanti
- In decursul a 12 ani de Amatur, am avut posibilitatea sa verific multe formule de joc. Limita maxima actuala (6 juc/masa dimineata + 3 juc/masa dupa amiaza) este o limita acceptata si verificata in multe turnee A si A+. De fiecare data, atunci cand toate conditiile au fost respectate, timpul de joc pentru fiecare participant nu a deposit 8-9 ore. Din pacate, orice rabat la conditiile cerute se transforma in intarzieri pentru participantii din fazele finale.
4 Cresterea sau reducerea numarului de participanti la turneele A+
- Numarul de participanti la turneele Amatur este intr-o crestere stabila, iar oferta pentru turneele A+ a coordonatorilor ar trebui sa se plieze pe cerere si nu sa devina o frana.
De aceea, solutia corecta ar fi de marire a numarului de locuri disponibile, corelat insa cu numarul de participanti. Numarul anual de turnee A+ nu ar trebui insa crescut, pentru a nu rarefia participarea la turneele TOP si pentru a facilita inatlnirile celor mai buni participanti din tara. Sunt disponibile doua variante:
- Desfasurarea in doua zile consecutive. Am initiat si am promovat acest desfasurator, cu mentiunea ca duminica ar fi mai potrivita o singura sesiune, cea de dimineata sau, dupa amiaza pt incepatori, majoritatea fiind din zona.
- Desfasurarea in locatii/localitati/judete/zone apropiate, concomitent, la aceeasi data a doua turnee cu categorii diferite. Ar fi 4x2=8 turnee, cate unul in fiecare zona; un an O+I, un an A+E Acesasta metoda este probabil cea mai potrivita pentru viitorul turneelor A+.
Practic, turneul A+ din iunie 2019 poate fi spart in doua turnee separate:
- Avansati+Elite la Ploiești,
- Open + Incepatori la București ; Anul urmator, categoriile se vor inversa. LA fel, pt zonele 1+2; 5+6, 7+8.
Aceasta modalitate ar permite fiecarei zone sa aiba un turneu A+ pe an, ar degreva turneele de aglomeratii si ar micsora numarul de kilometri parcursi de amaturisti.

5. Inca o idee: Dorinta coordonatorilor de a oferi fiecarui participant sansa de a fi prezent la cat mai multe turnee A+ nu are legatura cu eventualul castig din taxele uneori cam mari incasate de organizatori.

Dane,sti proverbul ala cu turneul trece si bolovanii raman sau era cu apa si pietrele dreak le mai stie ;)
 
Back
Sus