Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

xiom sigma europe

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • xiom sigma europe

    salut
    sunt nou pe forum si vreau sa imi cumpar o fata xiom sigma europe pentru FH pe un lemn butterfy kreanga powerspin off , as avea nevoie de cateva pareri

  • #2
    Ai dat cu aceasta fata?....altele, ai mai incercat?...de la Xiom, mie mi-au placut cel mai mult din gama Vega- europe si pro, sau din gama Omega IV - europe si elite...am un coleg ce si-a luat o fata sigma europe, dar are un burete prea tare, si asteapta ocazia de a o schimba....
    Lemn: XIOM Vega Pro FL /Fh: Tenergy 05 /Bh: Stiga Calibra LT spin
    Lemn: Butterfly Innerforce ZLC FL /Fh: Tenergy 80 /Bh: Xiom Vega Europe
    Lemn: Butterfly Mizutani Jun FL /Fh: Tenergy 80 /Bh: Tenergu 80 FX

    Comentariu


    • #3
      xiom

      nu am mai jucat cu fete din gama xiom , sunt incepator in tenisul de masa profesionist am descoperit fetele cam de 2 luni si as vrea sa imi iau o paleta pe care sa nu o schim curand, iar cele din gama xiom par foarte bune

      Comentariu


      • #4
        Daca zici ca abia acum ai inceput sa "intri" in problema fetelor profi eu zic sa cumperi vreo jumatate de an sau chiar un an fete second hand... motivul este ca, chiar daca nu imi dai dreptate in acest moment le vei schimba foarte foarte des si la cele SH pierzi mai putin. Spor la tops!
        Nittaku violin​Fastarc C-1 / Fastarc S-1

        Comentariu


        • #5
          Postat în original de Cheseilucian Vezi post
          nu am mai jucat cu fete din gama xiom , sunt incepator in tenisul de masa profesionist am descoperit fetele cam de 2 luni si as vrea sa imi iau o paleta pe care sa nu o schim curand, iar cele din gama xiom par foarte bune