Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

Lemn sau fete

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • Lemn sau fete

    Salut si bine v-am gasit;
    Sunt sa zicem incepator dat fiind faptul ca nu am mai jucat de vreo 10 ani, am cam pierdut din indemanare si de aceea am zis ca poate sa fie devina si paleta (am o "ciunga" de vreo 40 lei marca LIBAPAI) deci:
    Din pacate am o situatie financiara cam precara ceea ce face sa nu-mi permit achizitionarea de lemn si fete de aceea as vrea sa stiu cat de important e lemnul vis-a-vis de fete sau invers.
    Sper sa nu radeti de mine daca intreb, chiar se simte diferenta intre placaje (lemn) de tot se comenteaza pe tema lor, sau pentru un novice nu exista diferente !
    Fetele cred ca conteaza cel mai mult (parerea mea) eu zic ~ 80%, parca as investi pentru inceput in ele.
    In consecinta m-am gandit sa desfac fetele de pe chinezaria mea si sa cumpar fete noi, chestia asta m-ar scuti de cel putin 100 lei asta daca voi considerati pentru inceput ca este bine, daca e bine ce fete merita sa cumpar pentru lemnul meu no-name.
    Sanwei F3 PRO--------------.----.-----.------------------XVT Black Knight 7
    LOKI T3 High Speed Carbo ---.----Backup---------Palio AK47 RED
    LOKI T3 High Speed Carbo-------------.--------------Palio AK47 BLUE

  • #2
    Re: Lemn sau fete

    Pana la urma m-am strans la curea pana mi-au iesit ochii si am mai stors ceva bani pentru un lemn made in China, sper sa iasa ceva mai bun fata de achizitionarea unei palete hobby gen Donic 700, deci am ales urmatoarea combinatie:
    Lemn: Friendship 729 8030
    Fata 729-3 Japaneze Sponge 2mm
    Fata 729 Geospin Tacky 2mm
    O parere ceva ?
    Sanwei F3 PRO--------------.----.-----.------------------XVT Black Knight 7
    LOKI T3 High Speed Carbo ---.----Backup---------Palio AK47 RED
    LOKI T3 High Speed Carbo-------------.--------------Palio AK47 BLUE