Anunț

Adună
Nici un anunț încă.

un pic de ajutor in legatura cu o paleta

Adună
X
Adună
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filtrează
  • Ora
  • Arată
Curăță tot
postări noi

  • un pic de ajutor in legatura cu o paleta

    salut...sunt nou aici si ma intreb daca ma puteti ajuta si pe mine...am nevoie destul de rapid de o paleta buna...am jucat legitimat la un club in sibiu si imi facusem paleta dar am facut cumva si am pierdut-o... jocul meu este d obicei ofensiv si folosesc atat atacuri in forta cat si topspin lent sau spinuri agresive... sincer nu stiu ce paleta imi trebuie...pana acum le-am primit gata facute iar cele din magazin ... sa zicem ca mai bine joc cu scrumiera... ideea e ca momentan stau in buzau si imi trebuie intr-un timp cat mai scurt...preturi rezonbile... multumesc anticipat si astept un raspuns

  • #2
    salut,
    eu nu sunt decat amator insa ma gandesc ca daca ai jucat la un club, ai pus mana pe ceva lemne inscriptionate mai tii minte ce palete foloseai acolo?
    Din propria experienta nu iti pot recomanda prea multe (am jucat decat 3 lemne BF Schlager mai vechi, Xiom si acum Yasaka ma lin ex offensive).
    Lemnul actual este foarte ok.Mai am sa ma obisnuesc cu el si setup-ul pe care-l am insa imi place.E o alegere ok ca si pret/calitate.
    Yasaka Ma Lin Extra Offensive
    Rakza 7
    Rakza 7 Soft

    Comentariu


    • #3
      eu folosesc yasaka ma lin soft carbon(pentru un lemn off- este destul de rapid) contine 2 straturi de carbon,cu fete xiom omega IV PRO MAX.....foarte controlabil si super rapid.....le are pe toate
      Blade:Primorac Carbon Off+ Old
      Fh: Xiom Omega IV Pro Max
      Bh:Joola Phenix Max

      Comentariu


      • #4
        da e super ok din ce am auzit.eu prefer sa folosesc doar lemn.Carbonul mareste viteza mult si mai am de lucrat la tehnica.
        Yasaka Ma Lin Extra Offensive
        Rakza 7
        Rakza 7 Soft

        Comentariu


        • #5